Het is weer de tweede maandag van de maand, dus het is tijd voor de Monthly Monday Book Shelfie. Het thema van deze maand is zomer, want het is toch bijna zomer, ook al is het weer het daar nog niet altijd mee eens. 

Nog even een korte uitleg over hoe het werkt: 

Elke tweede maandag van de maand bedenkt Kwante een onderwerp, deze maand is dat zomer. Vervolgens kan je een boek uit je kast uitzoeken die jij bij het onderwerp vindt passen. Daarna vertel je kort over je gekozen boek.

  • Hoe kom je er aan?
  • Heb je het al gelezen?
  • Wat vond je er van of wat verwacht je er van?

En natuurlijk plaats je een leuke bookshelfie!

Voor deze maand heb ik gekozen voor het boek Schitterende Ruïnes van Jess WalterDit boek heb ik gekozen doordat ik de cover er zo heerlijk zomers vind uitzien. Het ziet er echt uit als een Zuid-Europees eilandje, waar je graag wat dagen in je vakantie zou willen doorbrengen. Heerlijk zomers sfeertje.

d2243857073829e99f166f2c2c9a795d

Ik heb dit boek bij de Donner in Rotterdam gekocht (geweldige boekwinkel, by the way, echt niet goed voor m’n portemonnee als ik daar langs kom) en ben er nog niet aan toegekomen om te lezen. De recensies zijn erg goed, dus ik hoop dat ik heel erg van dit boek kan gaan genieten in de zomervakantie!

En de bookshelfie 😆. Het boek ernaast zegt ook echt summer-read. Duidelijk dat ik meer dan genoeg zomerse boeken in mn kast heb staan!

Welk boek denk jij aan bij zomer?
Liefs uit boekenland! ❤

Geef een reactie

